juni 23, 2026
Katy Perry vinyl en een paar oorbellen

Op het einde van ons bezoek aan het Eisen Eisinga planetarium passeren we de giftshop en vallen mijn ogen op een paar oorbellen die het planetarium afbeelden. Mama ziet een leuk postkaartje en na een poster te overwegen, stappen we het museum buiten met een paar leuke souvenirs. Aangezien we dan toch in Franeker zijn, nemen we de tijd om eens rond te wandelen in de korte winkelstraat. Al snel vind ik een platenwinkel die ik niet kan weerstaan, nog beter ze hebben een geel/oranje vinyl van Katy Perry en al snel heb ik er nog een souvenir bij.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *