Mijn vanlife verhaal begon in 2020, nog voor de globale pandemie in volle gang was. Ik studeerde af van de middelbare school en mijn mama had net ontslag genomen van haar job waar ze al 22 jaar werkte. Het was tijd voor iets nieuws, iets spannend. We kochten een grote zwarte Citroën Jumper en gaven deze even later de naam Nori, voor de liefde die mijn mama en ik delen voor sushi. Mama vloog er meteen in: afbreken, isoleren, ontwerpen, elektriciteit leggen, opbouwen en documenten regelen. Na slechts 3 maanden vetrokken we op onze eerst roadtrip met onze gloednieuwe campervan Nori. De eerste trip van velen.
Bij deze nodig ik je uit om samen met mij en mijn mama rond te trekken.





